My Darling Roselle Leu






Bismillah , Assalamualaikum , Hai semua ! =)




Alhamdulillah. Akhirnya, aku jumpa jugak pengganti Bella. Setelah sekian lama aku memendam rasa, baru semalam dapat 'meminang' buah hati baru aku ni. Tapi, sebelum kenal dengan buah hati baru, jom lah aku kenalkan korang dengan Bella, my loyal lappy but getting older now. Huhu







My Bella. Ramai dah kenal dia. Hewhew





Memandangkan sekarang ni aku memang sukaaaaa sangat kat warna merah, aku pun target nak beli laptop kaler merah jugak. Tapi sayangnya, model laptop yang aku nak ni, takde kaler merah betul. Merah pink ade lah. Tapi, asal boleh la.. sebab biarlah nampak feminin sikit kan, kalau aku pakai kaler pink-pink ni? pffttt =P
















So guys, meet my new sweetie lappy --> Roselle Leu








And she is Roselle Leu. Feminin tak? Hewhew






Kenapa mesti "Roselle Leu" ? Dah macam nama orang dah ek? Hehe. Tah la. Actually nama dia "Roselle" jek. Tapi disebabkan aku suka sangat kat promoter Chinese tu, datanglah idea nak taruk "Leu" sebagai family name. Hahaha.










So, kalau masih ada yang tak tahu nak sebut nama lappy aku ni macam mana, korang ikut je macam sebutan ni okay?. Now, cuba sebut 'Rozel'. Ok, dah pandai? Good. 'Leu' pulak, korang sebut lah macam nak pronounce 'Liyu' tapi sebut lelaju sikit. Get it? Hehe.








From author :

Aku memang suka beri nama kat barang-barang peribadi kesayangan aku. So, kalau nak tahu ape lagi nama yang aku taruk kat sweeties aku semua tu, nantikan post yang akan datang okay? Hehe. Ciao !



0 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved