Akibat Tak Pakai Bra, Seluar Dalam Dan Baju ??






Bismillah , Assalamualaikum , Hey peeps ! =)



I warn cha ! 



Hoihhh,, korang jangan pikir aku nak melucah okay. Bersangka baik sikitlah dulu ~





Tapi kenapa tajuk tu macam bawa fitnah jek...?
Hahahaha. Sebab, ni semua keje orang-orang yang pale letak kat mane tah. Kat lutut agaknya. Dah takde keje lain lah tuu ~





Kejadian ini berlaku gara-gara aku nak tahu tentang penjagaan kereta. Al-maklumlah, murabbi usrah aku mintak tolong jagakan 'kuda dakwah' yang dia drive bawak ke rumah aku aritu sementara dia balik ke kampung sempena cuti sem. So, untuk jaga amanah tu baik-baik, aku pun google lah apa yang patut supaya nanti takde lah jahanam kereta tu aku kerjakan =P





Aku pun pi google dan berniat nak menaip "Akibat tak panaskan enjin kereta". Belum habis aku taip ayat tu, keluarlah.......................





|
|
|
|
|
|
|
|
|

v









Kesian google jadi sumber bahan lucah T____T






Weyhhh,, apebenda seyh?? Pehal benda yang tak senonoh pulak ramai yang pi google...? Lagipun, benda yang di'google' tu semua common senses kot ! 




  • Kau tak pakai bra atau coli, tak boleh pakai baju ketat-ketat dan jarang. Sangat bahaya ! 

  • Kau tak pakai seluar dalam, nanti mulalah tergaru sana-sini sebab gatal. Tak pun nanti seluar atau kain yang kau pakai akan selalu tersepit celah punggung.

  • Kau tak pakai baju dalam rumah, sejuk lah sikit badan tu. Eh wait ! Itu kalau kau lelaki lah. Kalau pompan, make sure takde sape dalam rumah dan kunci semua pintu dan tingkap. Kang tak pasal-pasal jadi benda lain pulak +_____+








Untuk yang google 'akibat tak puasa, tak pakai tudung, tak pernah solat subuh' tu, aku doakan supaya korang dapatlah pengajaran dan hidayah untuk berubah hasil daripada pencarian tu =)







Oh adik lepasan SPM,, ada yang malas nak pi PLKN ye...??? Hahahaha. Pi je lah dik oii, seronok taw ! Akak tak pernah terpilih pun, tapi ramai jek member-member akak cakap PLKN ni best. Tak percaya kat akak? Hm, percaya je lah bahawa perancangan Allah itulah yang terbaik ^__^







From author :

Kadang-kadang dengan tengok 'recommendation search' kat Google jek dah boleh buat aku gelak sorang-sorang. Haha. Forever alone kah ini? =P 

5 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

ceramah_agama(naimttbc) said...

Google pandai SEO.. hehe

jom tergah
Ambang 2014 di Pulau Pinang pasti menarik. Coming Soon
http://ceramahttbc.blogspot.com/2013/12/ambang-2014-di-pulau-pinang.html

PC said...

haha, tak memasal google jadi mangse. tapi, mmg kalau takdapat jawapan pun org akan cari google sekarang ni. haih, macam2 karenah manusie ni ~ haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved