Don't Touch Me !






Bismillah , Assalamualaikum , Hai korang ! =)






Pernah tak rasa rimas bila orang usik-usik kau? I mean, pegang-pegang sana sini? Haha. Aku pernah rasa rimas sampai nak je lempang orang tu tapi masalahnya, aku pun pernah buat member-member rimas dengan cara usik-usik dorang dan aku rasa, aku kenakan dorang lagi teruk kot? Hehe. Well, you know me, I'm pretty naughty and mischievous lah jugak kat member-member. Kesian dorang, tapi nak buat camne. Best pulak usik-usik korang dengan cara pegang-pegang sana sini. Hahaha. Sorry lah kawan ! =P







Actually suka pulak tengok budak perempuan ni cakap "Don't touch me" kat adik dia. Kiut sangat ! Rasa nak cubit-cubit jek pipi budak berdua neyh sampai kembang. Hahaha.













Er,, korang ada perasan tak budak perempuan tu macam ada menyebut, "He wants to masturbate"...??? Haha. Sebenarnya budak tu cakap, "He wants the MANTA-RAY" lah tapi kau tahu lah kan, budak tu kan macam pelat-pelat jugak. Cakap pun tak cleaq mana pun. Haihh, ternyata aku sangat terkejut bila dengar pertama kali tengok video neyh. Dalam otak aku time tu, terpikir lah jugak, sape punye keje lah yang mengajar budak kecik secomel tu perkataan yang 18sx ni?? Haha






From author :

Fasa yang aku paling suka kat budak-budak ialah time dorang baru mula belajar nak bercakap. Time fasa ni, dorang sangatlah kiut sebab nampak sangat comel bila dengan susah payah dorang cuba nak bercakap dalam bahasa dorang tapi end up dengan aku pun tak paham sebijik patah pun apa yang dorang cakapkan tu. Haha. Takpe la, at least they try. =P . Anak sedara aku si Hasif dan adik Atira tengah melalui fasa ni dan aku rasa mereka berdua sangat comel sangat ! 




4 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

the garang said...

nama dah cik ummi, bila nak jadi ummi? ke dah jadi ummi? sorry baru nak kenal hari ni. hehehe

salam perkenalan :)

Cik Ummi said...

@the garang

haha.. ituuu kena pikir lain kali :P
lame lagilah kot rasenya nak jadi 'ummi' tu..

salam perkenalan jugak amal :)

Kirin Selama Perak said...

@the garang hai. salam perkenalan juga kepada owner blog dan the garang. :p

Cik Ummi said...

@Kirin Selama Perak

hai kirin :D
salam perkenalan juaaa... :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved