Mengusung Rindu Di Hari Valentine






Bismillah , Assalamualaikum , Hai semua ! =)







Eh, hari ni 14 Februari ek?
Hm, Valentine's Day. Ignore jek memandangkan tarikh ni adalah hari yang paling tak senonoh dan keji sebab akan ada banyak manusia yang terjerat dengan 'hebat'nya tarikh ni. Nanti, akan ada banyak baby terbuang selepas 9 bulan dari tarikh ni. Betul kan?















Tapi, lain pulak significant tarikh ni pada pandangan aku. Bagi aku, tarikh ni sangat bermakna sebab merupakan hari lahir orang yang aku sayang. Sayangnya, dia dah takde dah pun kat dunia ni. Semoga allahyarham dikurniakan keampunan dan rahmat dari-Nya di sana. Rindunya aku kat dia.














Disebabkan aku tengah merindui seseorang yang jauhhhhhh dari aku, tetiba lah pulak nak melayan dan nak mengusung rindu aku ni jejauh. Jom karok sekali?







Spin - Mengusung Rindu






Dalam hati ini ada nama mu
Nama seorang insan yang aku rindu
Dalam diri ini ada sayang mu
Sayangnya diri mu tidak mengerti

Dalam senyuman ini ada tangisan
Tangisan seorang insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis
Oh hibanya... ( oh... )

Sayu hati... sayu sekali
Melihat engkau berpimpin tangan
Dengan sidia
Sakit hati... sakit sekali
Pabila cinta yang aku beri tak dihargai

Sungguh terhina letih tidak bermaya
Rasa terkilan bunga yang ku puja
Kini mekar harum di jambangan orang
Kau yang ku sayang
Aku yang gundah

Kalau tahu sakit begini
Tidak aku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyanyangi mu
Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu...
Ku tak berdaya










Oh ya.

Untuk Siti Zuliana bebeh, wa rindu sama lu lah babe. Tapi apakan daya, masuk sem 2 ni, dah terpaksalah aku kurangkan membuli kau. Sobsss Sobssss T___T. Nanti kita belajar lagi serius ea masuk sem baru ni? Kau kena tolong aku taw. InsyaAllah, aku tolong kau jugak kalau mana yang aku mampu. 
Eh babe ! Jom lah kite karok lagu Mengusung Rindu ni. Aku dedikasi khas lagu ni untuk kau jugak. Haha ! Love you thousandsssss <3













We're room mates ! =D















From author :

Rindu kan seseorang? Jom kita sama-sama doakan kesejahteraan dan kebahagiaan orang yang kita rindui tu. Tak perlu berSMS. Cukuplah dengan berdoa,"Ya Allah, sampaikanlah rinduku kepadanya (sebutkan nama orang yang dirindui tu)"






0 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved